RC review: Jenom kamarádi

Autor: Abby Jimenez
Originální název: The Friend Zone
Knižní série: Jenom kamarádi (The Friend Zone)
Žánr: romance, humor

Kristen Petersenová stojí nohama pevně na zemi, pro přátele by se rozkrájela a neztrácí čas s muži, kteří nejsou na stejné vlně jako ona. Vedle toho ale skrývá jedno obrovské tajemství: musí podstoupit zákrok, po němž už nikdy nebude moct mít děti.

Blížící se svatba nejlepší kamarádky je proto pro Kristen hořkosladkým zážitkem – obzvlášť poté, co se seznámí s ženichovým svědkem. Josh Copeland je vtipný, atraktivní, Kristenin bezedný sarkasmus snáší s ledovým klidem a nenechá se odradit ani jejími mrzutými náladami. Dokonce i její pes ho zbožňuje.

Jenže to má háček: Josh touží po velké rodině. Kristen ví, že pro něj není ta pravá, ale čím víc jejich vzájemná přitažlivost sílí, tím obtížnější je udržet si Joshe od těla…

Když jsem po této knize sahala, nevěděla jsem tak úplně, co mě čeká. Přece jenom romancí jsem už přečetla hromadu, přesto mě anotace nalákala natolik, že jsem byla zvědavá, co mě čeká. A musím se přiznat, že jsem nečekala, jak mě kniha určitými pasážemi dokáže zasáhnout. Tohle pro mě byla pořádná jízda. Během četby jsem si prošla celou škálou pocitů a konec mě navnadil na pokračování. Jde totiž o první díl trilogie, každá kniha vypráví příběh jiné dvojice.

Kristen už se smířila s nevyhnutelností osudu. Myslela si, že už ji v životě žádné velké zázraky a překvapení nečekají. Netušila ovšem, že jí do života vstoupí muž, který jí ukradne srdce. Problém ovšem spočívá v tom, že je zadaná a že jeho kouzlu nemůže propadnout. Nejen kvůli sobě, ale hlavně kvůli němu. Nedokázala by mu totiž dát v životě to, co je pro něj velice důležité.

Josh se po nevydařeném vztahu raději všeho vzdal, zabalil si to, co mu zbylo, a vydal se do jiného města pracovat s nejlepším přítel na hasičské stanici. Sice to nebylo jednoduché, ale je připravený začít s čistou hlavou. Když ale doslova narazí do Kristen, je mu jasné, že našel ženu, která mu pořádně zamotá hlavu. A taky že ano. Cesta k jejímu srdci ale bude trnitá.

Jenom kamarádi se sice tváří jako pohodová romance, v níž to mezi hlavními hrdiny jiskří už od prvních stránek, ale postupně odhaluje další a další vrstvy, které dokážou zasáhnout to správné místo. Ať už jsou to chvíle plné smíchu nebo pláče, autorka vás rozhodně dokáže chytnout za srdce. A jen tak nepustí. Tenhle příběh je opravdu ze života. Jedna z mála výborných romantických kousků. Rozhodně si zaslouží 5 hvězdiček, protože jde o skvělý kousek, který by vám neměl uniknout. Jsem zvědavá na další příběh ze série.

Knihu si můžete objednat na stránkách internetového eshopu Mystery Press.

Chtěla bych touto cestou poděkovat Mystery Press za poskytnutý recenzní výtisk.