Filmová recenze: Captain Marvel

Na první film o ženské hrdince jsem se ohromně těšila. Je sice škoda, že jsme neměli origin Black Widow (a těžko říct, jestli jej vůbec budeme mít), ale už podle trailerů jsem se ohromně těšila na tenhle „výlet do minulosti“. A dopadlo to parádně.

Režie: Anna Boden, Ryan Fleck
Scénář: Anna Boden, Ryan Fleck, Geneva Robertson-Dworet
Kamera: Ben Davis
Hudba: Pinar Toprak
Hrají: Brie Larson, Samuel L. Jackson, Jude Law, Ben Mendelsohn, Djimon Hounsou, Lee Pace, Lashana Lynch, Gemma Chan, Annette Bening, Clark Gregg, Rune Temte, Colin Ford, Chuku Modu, Robert Kazinsky, Pete Ploszek, Ana Ayora, James Morrison, Algenis Perez Soto, Akira Akbar, Mckenna Grace, Kenneth Mitchell, Patrick Gallagher, Emily Ozrey, Matthew Bellows, Anthony Molinari, Patrick Brennan, Scarlett Johansson, Chris Evans, Mark Ruffalo, Don Cheadle, Stan Lee

Snímek Captain Marvel se odehrává v devadesátých letech dvacátého století a je tak zcela novým dobrodružstvím z dosud neviděného období filmového světa Marvel.

Film sleduje příběh Carol Danversové, ze které stala jedna z nejmocnějších superhrdinek světa. Když Zemi zasáhne mezihvězdná válka mezi dvěma mimozemskými rasami, Danversová se ocitá s malou skupinou spojenců přímo v srdci konfliktu

Marvelovky miluju, což jste si už nejspíš stihli všimnout. Teď si aktuálně dávám maraton všech filmů před závěrečným Endgame, protože se s oblíbenými hrdiny chci pořádně rozloučit. Věřím, že pár smrtí docela obrečím a už teď vím, že si budu muset vzít dostatek kapesníčků. Chudáci lidi okolo. Captain Marvel mi svým devadesátkovým vibem krásně hrál do té správné noty a musím říct, že mě bavil o chlup víc než jiné filmy z universa. A nebylo to jen tím, že je hlavní hrdinkou konečně ženská, co má pro strach uděláno.

Carol je totiž nejen drsňačka, ale taky vtipálek, co se nebojí jít do všeho po hlavě. Těším se, až se dá dohromady se zbytkem původních Avengers. Protože to bude vážně nakládačka. Díky tomuhle kousku vlastně víme, jak a proč vůbec celý tenhle program vznikl. Plus samozřejmě hromadu dalších důležitých věcí pro celou časovou linku, která nás dovede až k samotnému konci.

Pokud jste tenhle kousek ještě neviděli, rozhodně jej nevynechejte, protože je pro celé Marvelovské universum klíčové hned z několika důvodů. Kromě toho je krásně nostalgické a tak trochu jiné. A má skvělou hudbu.