RC review: Release Me

Oficiální datum vydání: 1.1.2013
Knižní série: Stark Trilogy
Žánr: romance, erotika
Nakladatel: Random House Publishing Group

Anotace na Goodreads: On byl jeden z těch mužů, kterému jsem se nemohla vyhnout. A taky jediný, kterému jsem nemohla odolat.

Damien Stark od žen dostal vždycky vše, co si umanul. Byl sexy, sebejistý a komandující. Cokoliv chtěl, to měl. A tentokrát chtěl mě.

Vzájemná přitažlivost se nedala popírat, téměř mimo kontrolu, ale ačkoliv jsem toužila být jeho, bála jsem se tlaku jeho požadavků. Když se mu podvolím, znamená to, že mu o sobě odhalím tu nejtemnější pravdu o své minulosti – a budu riskovat, že mě zlomí.

Jenže i Damiena pronásledují stíny. A když nás začne naše vášeň pohlcovat, jeho tajemství hrozí, že jej zničí – nás oba – navždy.

Erotické romány jsou stále na vzestupu. Na tento trend také navázala J. Kenner svou plánovanou trilogií o Damienu Starkovi. A moc dobře ví, do čeho jde. V žánru romancí totiž není žádným nováčkem. Napsala celou řadu romancí. Čtenářům se tak do paměti zapsala například svými sériemi Superhero Romances, Blood Lily Chronicles Demon Hunting Soccer Mom Series či jako J.K.Beck u série Shadow Keepers. Tetonkrát zkusila napsat knihy s lehčí BDSM tématikou. Naservírovala nám tak dalšího pohádkově bohatého hrdinu s křehkou duší, rozkošnými půlkami a silným stiskem.

Nikki Fairchild je rozhodnutá žít život po svém a uchytit se v oboru, který vystudovala a ve kterém vidí i svou budoucnost. Nikdo by ale neřekl, že se dívka, co se na popud své matky pravidelně účastnila soutěží krásy, jednou dostane do oblasti informačních technologií. Ba co víc, že by v tomto prostředí mohla být také úspěšná. A své kariéry chce dosáhnout v Los Angeles.

Samozřejmě ví, že nic není zadarmo a že potrvá, než se jí opravdu zadaří. Nenapadlo by ji, že ji její nový šéf použije jako návnadu na přilákání investorů do jednoho firemního projektu. A už vůbec by si ani v těch nejskrytějších snech nepředstavovala, že se tak ocitne tváří v tvář Damienu Starkovi. Znovu. I když po několika letech. Damien dá dost jasně najevo, co by od ní chtěl. Nikki si ale není jistá, že mu chce vyhovět. Její pečlivě vystavěný svět by se mohl zhroutit jako domeček z karet, protože Damien nezná slovo ne. A nedá si pokoj, dokud ji nedostane.

Damien Stark se proslavil díky své kariéře profesionálního hráče tenisu. Jenže musel sportu nechat kvůli závěžnému zranění a svou pozornost přesunul jinam. Za čas se z něj stal úspěšný miliardář, který si své investice pořádně rozmýšlí. O pozornost opačného pohlaví neměl nikdy nouzi a stejně jako v byznysu, i co se týče vztahů, vždycky dostane, co si zamane. A tentokrát mu do zorného pole vkročila Nikki. A nedokáže ji vyhnat z hlavy, musí být jeho.

Chce ji sevřít v náručí, chce ji mít v posteli, chce ji ovládat. Nedokáže pochopit, že se mu Nikki raději vyhýbá a odmítá s ním mít cokoliv společného. Damien ví, že jí není ani trochu lhostejný. Pozná to z jejího zrychleného dechu, z jejích očí, z odezvy jejího těla. Je proto odhodlaný ji získat. Časem mu ovšem dojde, že se do svých citů sám zamotal a Nikki je pro něj něčím víc. Chce přijít na to, co zadémoni ji straší a touží ji ochránit před těmi jeho. Oba dva ví, že je to k sobě nebezpečně táhne. Je jen otázkou času, než k něčemu dojde a jak se k tomu dále postaví.

Realease Me je jedna z těch knih, které vám místy přijdou až neuvěřitelně jednoduché a možná i přestřelené, přesto si jejich četbu budete užívat. Přece jenom tu máme boháče, co má všechno, nač si jen vzpomene. A která ženská by nechtěla mít svého prince na bílém koni v sexy balíčku. Veškerá dominance, neuvěřitlený sex a občasné poplácání po zadku nebo přivázání k posteli, stranou. Autorka si s vámi při milostných scénách krásně pohraje a vydráždí vás natolik, že rádi před typickými scénami plných klišé rádi přivřete jedno oko. Někdy obě. Ale pak je raději zase rychle otevřete, co kdyby vám něco uniklo.

Vztah obou hrdinů není úplně bez poskrvny. On je někdy až přespříliš panovačný a myslí si, že má ve všem pravdu. Ona nasazuje svou druhou masku a je naštvaná sama na sebe, že mu nedokáže odolat. Dohromady vytváří poměrně výbušnou dvojici, kterou k sobě nesvede jenom přitažlivost, ale také tajemství minulosti. Těžko říct, jakou roli právě tato tajemství sehrají v příštích dílech. Realease Me je smyslná kniha, u níž možná nezažijete nic přepravtného, ale prožijete jednou erotickou pohádku.

Release Me si můžete objednat na BookDepository, Amazon, Barnes & Noble, IndieBound.

Chtěla bych touto cestou poděkovat nakladatelství Random House Publishing Group a Netgalley za poskytnutou ARC této knihy.